Z kolei wracając do szefowskich gabinetów, to z reguły posiadają one wyciszenie od wewnątrz zrealizowane ze specjalnych materiałów dźwiękoszczelnych. W bardzo podobny sposób projektuje się wyciszanie call cent er a także podobnych pomieszczeń, gdzie prowadzone są intensywne rozmowy telefoniczne. Chcąc zyskać taki sam efekt w firmie, musimy skonsultować nasze wymagania z pracownikami firmy, która na co dzień zajmuje się montażem paneli dźwiękoszczelnych. Raczej z całą pewnością odradza się wykonanie wygłuszenia biura w sposób samodzielny. O ile w taki domowy sposób można wygłuszyć studio muzyczne dla wokalistów, o tyle wyciszanie call center odbywa się na całkowicie innych aspektach. Przede wszystkim o ile poza samego wygłuszenia zależy nam też na właściwym rozchodzeniu się fal dźwiękowych. Z kolei w firmach z dużą ilością pracowników, dźwiękoszczelne budki telefoniczne do biura na pewno będzie można zamontować, a pracownicy to docenią.
Polecam: kabiny akustyczne.