Pozycjonowanie stron i sklepów internetowych

Pozycjonowanie, jakie to koszty
Dlaczego pozycjonowanie stron www powinno być na szczycie hierarchii wśród działań marketingowych każdej firmy? Ponieważ jest to najmniej nachalny sposób na dotarcie do użytkowników z ofertą. Potencjalny klient trafia na naszą stronę, gdy poszukuje konkretnych informacji. Nie odczytuje tego jako działań marketingowych, nie ma także odczucia, że są w jakiś sposób nachalne, jak choć wyskakujące banery.



W jaki sposób prowadzić pozycjonowanie stron?

Możemy bezsporne działania wykonać samodzielnie, jak: prowadzenie bloga online eksperckiego, udzielanie wywiadów na inne strony w zamian za link prowadzący do firmowej witryny. Natomiast powinno się zacząć od starannego budowy treści, w których będą przewijać się frazy, czyli słowa kluczowe wyszukiwane przez internautów w Google. Im dokładniej określimy słowa kluczowe, najlepiej 2 lub 3-członowe, tym mamy mniejszą konkurencję. Zainteresowanie konkretnymi frazami możemy sprawdzić w planerze Google Adwords.

Dlaczego warto prowadzić pozycjonowanie lokalne?

Nawet w sytuacji działalności prowadzonych na całym świecie, dzięki dostępowi do internetu i usługach online, warto prowadzić pozycjonowanie lokalne, ponieważ klienci częstokroć szukają usług, wpisując nazwę konkretnego miasta. O ile np siedziba naszego biznesu znajduje się w Łodzi i tam jest zarejestrowana, warto wpisywać frazy, tj.: pozycjonowanie stron Łódź.

O Czym jeszcze pamiętać?

Na pozycjonowanie pozycjonowanie witryn internetowych mają wpływ również bezdyskusyjne aspekty samej witryny: to jak szybko się ładuje, czy nie kopiujemy na niej treści dostępnych w sieci (Google obniża pozycję za tzw. duplicat content). Trzeba również zadbać o cachowanie, w tym celu można zainstalować specjalną wtyczkę. Ważne jest także, aby nasza strona internetowa była czytelna na urządzeniach mobilnych, a nie wyłącznie deskopowych.
 

Więcej informacji: projektowanie stron www łódź.